איך בוחרים פסי האטה נכון?

פס האטה פלסטיק מגביל 40 קמש

ראשית, פס האטה יש לבחור בהתאם לתנועה ולדרגת העומסים של כלי הרכב העוברים במקום (כמות מכוניות, סוג כלי הרכב, מהירות נסיעה מותרת באזור) פסי האטה פלסטיק מתאימים בעיקר למעבר כלי רכב פרטיים, באזורים בהם הנסיעה מוגבל עד 30 קמ"ש.

סוגי פסי האטה 

פס האטה  מגביל 10 קמ"ש פלסטיק

מומלץ להציב מול שערים/מחסומים בכניסה והיציאה מקניונים, מושבים, קיבוצים, מפעלים, משולב עיני חתול אדומות לנראותו בלילה או במקומות חשוכים .

פס האטה  מגביל 10 קמ"ש פלסטיקפס האטה מגביל 20 קמ"ש פלסטיק

מומלץ להתקין ,בחניוני, בשכונות או באזורים בקרבת הולכי רגל, בתי ספר וגנים . משולב עיני חתול אדום /לבן להדגשת נראותו במקומות חשוכים 
פס האטה מגביל 20 קמ"ש פלסטיק

פס האטה מגביל 30 קמ"ש פלסטיק

מומלץ להתקין באזורים בהם הנסיעה אינה עולה על 50 קמ"ש כגון: מפעלים ,כבישים בין עירוניים ,כניסה ויציאה בתחנות דלק, אזורים תפעולים, מרכזי קניות.

פס האטה מגביל 30 קמ"ש פלסטיק

פס האטה גומי מגביל 20 קמ"ש

פס האטה עשוי מגומי דחוס קשיח, גמיש ,מאפשר מעבר "רך" של כלי רכב שמשקלם עד 4 טון, ניתן להתקינם חניונים תת קרקעיים (מרכזי קניות, חניונים ציבוריים ,בנייני מגורים , איזורי מגורים), מידותיו מגיעים במטר או 0.50 ס"מ הניתנים להתקנה קלה ופשוטה בעזרת עוגני חיבור וברגים ייעודים.

פס האטה גומי מגביל 20 קמ"ש פסי האטה PVC מגביל 30 קמ"ש

פס האטה זה מתאים בעיקר לכלי רכב/ משאיות עם עומסים כבדים, עמיד בפני שחיקה, ובכל תנאי מזג האוויר מגיע במידות של 1 מטר עם יחידות קצה סופיות. קל ופשט להתקנה בעזרת עוגני חיבור וברגים ייעודיים.

פס האטה EPDM מחוזקפס האטה גומי מגביל 20 קמ"ש

מומלץ להציבו במקומות בהם יש מעבר של כלי רכב עם עומסים כבדים וקיצוניים במיוחד. כגון:  בכניסה ,יציאה ובתוך אזורים תפעולים, מפעלים, מרלו"ג . ניתן להתקנה פשוטה וקלה באמצעות עוגני חיבור וברגים ייעודיים

פס האטה EPDM מגביל 20 קמ"ש

חברת שרפים מערכות מיגון ,מייבאת, משווקת ומתקינה מגוון רחב של פסי האטה מסוגים וגדלים שונים, ובכך מגוון גדול של פתרונות

לייעוץ ,הדרכה או לכל שאלה אחרת ניתן לפנות בטלפון 09-7731373 ,או להשארת פרטים לחזרה  לחץ כאן 

  

צור קשר

כתיבת שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *