מראות פנורמיות וההבדל ביניהן

מראות פנורמיות

מראה פנורמית הינה מראה המסייעת לראות " תמונת מצב כוללת" של כביש ו/או דרך בהם שדה הראיה מוסתר ומסייעת בצמצום ומניעת תאונות, גניבות ועוד מראות אילו מותקנות בעיקר בצמתים, אזורי תפעול, חניונים, חנויות, מרכזיים לוגיסטיים ומסייעת בצמצום תאונות

מראות פנורמיות קיימות במגוון סוגים, ובקטרים שונים הניתנים לבחירה בהתאם למקום המיועד, כאשר חלקן מגיעות להתקנה על עמוד/קיר וחלקן להתקנה על תקרה.

מראה פנורמית פוליקרבונט

מראה קמורה המעניקה שדה ראיה של 90° , משולבת בחיפוי פלסטיק, מראה זו אינה שבירה מאחר ועשוי מחומר גמיש, ניתנת להתקנה על עמוד או התקנה על קיר, עם מתאם קיר.

בחברת שרפים מערכות מיגון ניתן להשיג את מראה פוליקרבונט  בקטרים של 1.00,80,60,45 ס"מ . מראה זו מתאימה בעיקר לתנאי פנים ומומלצת להתקנה במחסנים ,חניונים תת קרקעיים.

מראה פנורמית פוליקרבונט

מראה פנורמית אקריליק

מראה עשויה מחומר אקריליק בחיפוי PVC  עמיד במיוחד משולבת מחזירי או בגוניים של אדום לבן ,עמידה בפני כל תנאי מזג האוויר מתאימה בעיקר להתקנה בתנאי חוץ כגון: צמתים, רחובות ,לפני כיכרות ,בשטחי אזורי תפעול, משולבת מתאם להתקנה על קיר ו/או עמוד.

לסיכום:

  • מראות פנורמיות מעניקות ראייה כוללת, במקומות בהם שדה הראיה מוסתר .
  • מראות כדוריות מתאימות בעיקר לתנאי פנים ,למחסנים, חנויות, סופרמרקטים, בהם החללים לא גדוים במיוחד .
  • גודל השטח, קביעת מיקום, תנאי מזג האוויר, קוטר המראה. הינם חלק מהפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון לפני התקנה מראה פנורמית

לייעוץ או להזמנה צור קשר

צור קשר

כתיבת שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *