מעצור חניה – מי מתקין ?

מעצור גלגל מפלסטיק 60 סמ

היום ניתן למצוא ברוב החניונים בארץ מעצורי חניה, שנועדו לסייע לנהגים להחנות את הרכב שלהם בצורה מדויקת. מעצור חניה מונע מהרכב לפלוש לחניה הסמוכה, דבר המאפשר לבעל הרכב להחנות את רכבו בצורה בטיחותית ונוחה יותר.

מעבר לכך, מעצור חניה מאפשר למקסם את כמות החניות בחניון, מאחר ואין שום חשש כי בעל הרכב יפלוש לחניה הסמוכה ויחסום את הגישה אליה.

זוהי הדרך היעילה ביותר להחנות בצורה מסודרת ולמנוע מבעלי הרכבים לתפוס שתי חניות במקביל.

אנו בחברת שרפים מערכות מיגון בע"מ נשמח לספק לכם מעצור חניה ברמה הגבוהה ביותר. מעצורי החניה שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר והם נחשבים לעמידים לשמש ישירה ולפגעי מזג האוויר.

תוכלו לבחור מבין מספר מעצורי חניה שונים, המגיעים בגדלים שונים ועשויים מגומי או מפלסטיק קשיח.

מעצור חניה – מי יכול להתקין אותו?

אנשים רבים בוחרים להתקין מעצור חניה בחניה הפרטית שלהם, מאחר ומדובר על דרך נוחה ויעילה להחנות את הרכב.

רבים מתקשים לתמרן בתוך חניה צפופה, לכן מעצור חניה יסייע לכם להבין כי הגעתם לקצה החניה. כמו כן, ניתן למצוא מעצורי חניה שונים, המותקנים בחניונים ציבוריים ובחניונים השייכים למרכזים מסחריים, בנייני משרדים וכדומה.

המטרה היא לאפשר חניה פשוטה ומהירה יותר וכמובן ניצול יעיל יותר של כמות החניות הפנויות בחניון.

מעצור חניה יכול לסייע לכם להעריך בצורה ברורה יותר את קצה החניה, על מנת למנוע התנגשות בעץ או בכל מכשול אחר, המצוי מאחורי הרכב שלכם.

כמו כן, זוהי דרך מעולה למנוע מצבים בהם החלק האחורי של הרכב בולט מחוץ לקו החניה ומהווה מפגע בטיחותי, או לחילופין, חוסם את הכניסה לדלת המחסן למשל. החוכמה היא כמובן להשתמש  במעצורי חניה איכותיים ועמידים, שיוכלו לשרת אתכם לאורך זמן, מבלי להתייבש, להתקלף או להישבר.

כמו כן, יש לתת את הדעת על התקנה מקצועית ומדויקת, שתבטיח את כל היתרונות של מעצור החניה. מומלץ להיעזר בשירותי התקנה מקצועיים, על מנת להבטיח לעצמכם התקנה יעילה ומדויקת יותר.

כל מה שחשוב לדעת לגבי מעצור חניה

מעצור חניה איכותי המותקן בצורה נכונה, יכול לאפשר לכל נהג להחנות את רכבו בצורה יעילה, בטוחה ומהירה יותר.

מעצור החניה מסייע לשמור על הסדר בחניון ולמנוע מפגעי בטיחות מיותרים. חשוב לציין כי מעצור חניה העשוי מפלסטיק קשיח או מגומי, אינו מצריך תחזוקה מיוחדת והוא יוכל לשמש אתכם לאורך השנים.

חשוב לבחור במעצור חניה באורך הרלוונטי עבורכם וכמובן לוודא כי הוא מכיל מחזירי אור   ומיוצר בחברה מוכרת וידועה. 

אנו בחברת שרפים מערכות מיגון בע"מ נשמח לספק לכם מעצור חניה איכותי ועמיד, המגיע במספר גדלים שונים ומתאים לכל סוגי הרכב. נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום וכמובן לספק שירותי התקנה מקצועיים. למידע נוסף, צרו קשר!

צור קשר

כתיבת שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *