עמוד לחסימת חניה

עמודי חסימה מפלדה עם פלטה לקיבוע

היום כמעט בכל בית פרטי וכמעט בכל בניין מגורים משותף, ניתן לראות עמוד לחסימת חניה.

מדובר על אביזר חשוב וחיוני, שיכול למנוע מאנשים זרים להחנות את הרכב שלהם בחניה הפרטית שלכם. אף אחד לא היה רוצה לחזור הביתה אחרי יום ארוך ומעייף בעבודה, רק כדי לגלות כי מקום החניה שלו נתפס על ידי רכב זר.

אומנם נכון כי ניתן להתקשר למשטרה, או לחילופין, לחסום את הרכב, אך מדובר על פתרונות מורכבים ומייגעים, שעלולים לעלות לכם בהמון אנרגיה והתעסקות מיותרת.

הרבה יותר נוח ופשוט להתקין עמוד לחסימת חניה, מאחר ומדובר על אמצעי נוח וקל לתפעול, שיבטיח לכם כי החניה תמיד תעמוד לרשותכם.

אנו בחברת שרפים נשמח לספק לכם עמוד לחסימת חניה באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הנוח והאטרקטיבי ביותר. כל המוצרים שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומבטיחים לכם שקט נפשי לאורך שנים.

עמוד לחסימת חניה – מי בכלל זקוק לזה?

כל אדם שמעוניין להבטיח לעצמו שקט נפשי וידיעה ברורה כי החניה הפרטית שלו תמתין לו בכל יום, ללא שום חשש כי רכב זר יחנה במקום, חייב לדאוג לעצמו לעמוד חניה אמין ואיכותי.

מדובר בפתרון האולטימטיבי לצורך שמירה על חניה פרטית, מאחר והיום ניתן לשמוע יותר ויותר על מקרים, בהם אנשים מתלוננים כי החניה שלהם נחסמת על ידי רכבים זרים.

הדבר נכון במיוחד בערים מרכזיות, הסובלות ממצוקת חניה קשה במיוחד. לכן במקרים מסוג זה, אין ברירה אלא להשקיע במחסום חניה קטן וקומפקטי, שיבטיח לכם חניה פנויה בכל שעות היום.

עמוד החניה הינו אביזר נוח וקל לשימוש, אשר חוסם את החניה במצב הזקוף והנעול שלו ומאפשר להחנות את הרכב בקלות ובמהירות, במצב השוכב שלו.

מה חשוב לדעת לגבי עמוד לחסימת חניה?

עמוד לחסימת חניה הינו עמוד העשוי ממתכת יציבה, המאפשר לכם לדעת כי החניה שלכם תהיה פנויה בכל רגע נתון.

אין שום צורך בכוח פיזי או במיומנות מיוחדת לצורך תפעול העמוד, מאחר ומדובר על פעולה פשוטה וקלה, הגוזלת שניות בודדות מזמנכם.

כדאי לדעת כי ניתן להתקין מעצור חניה מעט מאחורי הרכב, על מנת לוודא כי העמוד ישמור על הרכב שלכם מפני גניבה. אומנם העמוד אינו עמיד בפני דריסה אלימה ומכוונת, אך הוא בהחלט הופך את מלאכת גניבת הרכב לקשה ומסורבלת יותר, דבר שכמובן מוסיף להרתעה.

ניתן להתקין את עמוד החניה על כל סוג של משטח, כולל בטון, אספלט ואבנים משתלבות. לצורך ההתקנה יש לקדוח במשטח ולהשתמש בשלושה ברגים, על מנת לוודא את עמידות ההתקנה.

אנו בחברת שרפים נשמח לספק לכם עמוד לחסימת חניה ברמה הגבוהה ביותר. העמוד שלנו מאסיבי ועמיד במיוחד, מאפשר התקנה מהירה ופשוטה ומתאים לכל סוג של חניה פרטית. לפרטים והזמנות, צרו קשר!

צור קשר

כתיבת שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *