צבעים מעכבי בעירה

מעכב בעירה לאלומיניום

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של צבעים מעכבי בעירה, המאפשרים יצירת תגובה כימית, המפסיקה או מבודדת את האש, ובכך מונעת את התפשטות השריפה לאזורים נוספים. מדובר על אמצעי מיגון חשוב וחיוני, המאפשר להציל חיי אדם ולמנוע נזקים . באמצעות שימוש בצבעים מעכבי בעירה ניתן להאט את התפשטות האש ובכך לאפשר לכוחות הכיבוי וההצלה להגיע בזמן ולמנוע אסון. צבעים אלו מכילים חומרים בולעי חמצן אשר  מונעים מהאש להתפתח ולהתפשט בזמן בעירה,.  חשוב לזכור כי יש להתאים את הצבע לסוג החומר שעליו הוא מיושם, ליעילות מקסימלית.

צבעים מעכבי בעירה – מה מעולם לא סיפרו לכם?

קודם כל, חשוב לציין כי ניתן ליישם צבעים מעכבי בעירה בצורה מקצועית, או לחילופין, להיעזר באיש מקצוע. היישום יכול להתבצע בקירות פנימיים או חיצוניים, בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. ניתן ליישם את הצבע על עץ, מתכת, בטון, גבס, טקסטיל, כבלים וכדומה. אך חשוב לציין כי ישנה חשיבות להתייעצות עם איש מקצוע, מאחר ויישום מוטעה או בחירה בצבע שאינו מתאים לצרכים שלכם, עלול לגרום לתפקוד לקוי בעת שריפה. חשוב להתאים את הצבע המדויק, המתאים לתנאים בשטח ולמשטח שעליו הוא אמור להגן, על מנת להבטיח לעצמכם הגנה מקסימלית ושקט נפשי. המטרה המרכזית של צבעים מעכבי בעירה היא להפחית את הסיכון של משטחים דליקים להידלק ולמזער למינימום את היכולת של האש להתפשט בתוך המבנה. מדובר על מוצר יעיל ואפקטיבי, שאינו מצריך יישום מסובך ובעל יכולת להגן עליכם ועל הרכוש שלכם מפני שריפה.

צבעים מעכבי בעירה – טיפים לבחירה נבונה

הטיפ החשוב ביותר בבחירת צבעים מעכבי בעירה, הוא הצורך לוודא כי מדובר במוצר איכותי, העומד בכל התקנים הרלוונטיים. לא פעם, הניסיון לחסוך בכמה שקלים בטווח הקצר, עלול להוביל להפסדים משמעותיים בטווח הארוך, לכן מומלץ לא לעגל פינות, אלא לרכוש מראש אך ורק את הצבעים האיכותיים והיעילים ביותר. כדאי לרכוש צבעים מעכבי בעירה ממותגים מוכרים וידועים, על מנת להבטיח לעצמכם שקט נפשי וסטנדרטים גבוהים במיוחד. מעבר לכך, יש לוודא כי הצבע הנבחר מתאים למשטח הייעודי, לכן צבע מעכב בעירה תופח לעץ, יהיה אידיאלי לציפוי לוחות וקונסטרוקציות עץ. לעומת זאת, משחת איטום מסטיק אלסטי מסוג אינטומסנטי תופח יתאים לציפוי תעלות כבלים מפני התפשטות אש ועשן. במגע עם אש נוצרת ריאקציה כימית, היוצרת שכבת בידוד תופחת, שמאפשרת לבלוע את אנרגיית החום ולשחרר גזים המצמצמים את הבעירה.

אנו בחברת שרפים מערכות מיגון בע"מ נשמח לספק לכם מבחר רחב של צבעים מעכבי בעירה. אנו מתמחים בייבוא ושיווק של מוצרים וצבעים מעכבי בעירה, המגיעים מהמותגים המוכרים והאיכותיים ביותר בשוק. כל המוצרים שלנו נבדקים במכון התקנים הישראלי לעמידות אש למשך 120 דקות או לדרגת התלקחות נמוכה. נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי הצבעים המתאימים ביותר לצרכים שלכם. צרו קשר!

 

צור קשר

כתיבת שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *