מראה פנורמית לכביש

מראה פנורמית אקרילית

המטרה העיקרית של מראה פנורמית לכביש היא להרחיב את שדה הראייה, על מנת למנוע תאונות. מדובר במראות עגולות, בעלות זוויות לא ישרות, המותקנות באזורים בעלי שדה ראייה מוגבל. באמצעות התקנה נכונה ומדויקת של מראה פנורמית, ניתן למנוע שטחים מתים ולהבטיח בטיחות מקסימלית בכל כביש עם שדה ראייה לקוי. 

אנו בחברת שרפים מערכות מיגון בע"מ נשמח לספק לכם מגוון רחב של מראות פנורמיות לחניון, המגיעות בגדלים של- 45, 60, 85 ו- 100 ס"מ. נשמח לסייע לכם בבחירת מראה פנורמית בהתאם לתנאי השטח במקום. תוכלו לבחור בין מראות פנורמיות העשויות מאקריליק, פוליקרבונט או מראות פנורמיות כדוריות.

הפתרון המושלם לשדה ראייה מלא בכל דרך או כביש  

באמצעות התקנה מדויקת של מראה פנורמית ניתן לשמור על בטיחותם של הולכי הרגל והנהגים, מאחר והמראה מאפשרת להרחיב את שדה הראייה ולמנוע שטחים מתים. נהוג להתקין את המראה הפנורמית לפני פניות, כאשר ישנו סיכון גדול יותר לשטח ראייה מוגבל, העלול להוביל לקבלת החלטות פחות מושכלות. עם זאת, חשוב להדגיש את הצורך בבחירת מראה פנורמית איכותית ועמידה, שתוכל לשמש אתכם לאורך זמן, מבלי להיות מושפעת מתנאי מזג האוויר. כאשר מדובר באזורים לא מקורים מומלץ כי המראה תהייה עמידה לקרינת השמש, לרוחות החזקות, ללחות ולגשמים, אחרת היא עלולה להיסדק ולהפוך לעכורה. לעומת זאת, כאשר מדובר על אזור מקורה דוגמת חניונים, ניתן להסתפק במראה סטנדרטית, מאחר והמקום מוגן מפני קרינת השמש והגשמים.

מראה פנורמית לכביש – כיצד לבחור נכון?

קודם כל, חשוב לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה, המתמחה בתחום של אביזרי בטיחות.  חברה שתוכל להבטיח את האביזרים האיכותיים והעמידים ביותר, המגיעים מהמותגים המובילים בתחום. אביזרים אלו יוכלו לשמש אתכם לאורך השנים, ללא שום צורך בתחזוקה מיוחדת וללא שום חשש לתקלות ובעיות בלתי צפויות. יש לזכור כי התקנה של מראה, שאינה מותאמת לתנאי השטח, עלולה להיות לא יעילה. וכתוצאה מכך, נהגים עלולים לגרום לתאונות, או לחילופין, להתקשות בנהיגה בתנאי השטח הקיימים. לכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, על מנת לבחור את המראה האידיאלית ביותר עבורכם, הן מבחינת הסוג והן מבחינת הגודל והזווית המדויקת. כמו כן, יש להיעזר במומחים על מנת להציב את המראות בצורה המדויקת ביותר, ולהגדיל את שדה הראייה של הנהגים באזורים הנדרשים. מראות פנורמיות העשויות מאקריליק יהיו עמידות לכל תנאי מזג האוויר, ולכן יתאימו בעיקר לתנאי חוץ. לעומת זאת, מראות העשויות מפוליקרבונט יתאימו בעיקר לחניונים מקורים.

אנו בחברת שרפים מערכות מיגון בע"מ נשמח לספק לכם מראה פנורמית לחניון, בהתאם לצרכים שלכם. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר עוד היום!

צור קשר

כתיבת שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *